Szolgáltatások

Vendégei a legjobb élményt érdemlik… Segítünk Önnek szállítani.

Megfigyeljük, jelentjük és motiváljuk

A közösségi média korában a rejtélyes vendégprogram szerves részét képezi minden olyan szálláshely-szolgáltatónak, amely komolyan törekszik a vendégélmény fenntartására és fejlesztésére.

Egy átlagos vendég szemével értékeljük vendégszeretetét. Úgy érezzük a szállodát, ahogy a vendégei érzékelik. Nem vagyunk turisztikai szakemberek, nem készítünk végtelen ellenőrző listát. Elmondjuk a valódi élményt, a termék és a szolgáltatás minőségét, pontosan úgy, ahogy az ügyfél észreveszi és megkapja.

Titokzatos vendég

Objektív visszajelzést adunk, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat vendégként az Ön szállodájában vagy éttermében. Egy átlagos vendégként látogatunk el a szállodába, kiértékeljük a vendégélményt, beleértve a szolgáltatást és az értékesítést, valamint a létesítmények takarítását és karbantartását. Visszajelzést adunk mi történik a vendég és a személyzet közötti interakcióban. Az értékelés rámutat a fejlesztési területekre, kiemeli a kiemelkedő szolgáltatási tapasztalatokat és azonosítja az elveszített lehetőségeket. Az információk felhasználhatók képzésre és motivációra, és segítik a társaságot abban, hogy a várt szintű szolgáltatást biztosítsa.

Szállodák, éttermek, gyógyfürdők és egyéb szálláshely-szolgáltatók számára, amelyek meg akarják ismerni és javítani az általuk nyújtott szolgáltatások minősége milyen hatással van a vendégeikre. A megnövelt vendég elégedettség megnövekedett árbevételt jelenthet a további értékesítések és eladások révén.

A vezetőknek és az alkalmazottaknak objektív visszajelzést ad a szolgáltatás teljesítéséről a vendég szempontjából, valamint működési áttekintéseket nyújt. Az értékelés rámutat a fejlesztési területekre, kiemeli a kiemelkedő szolgáltatási tapasztalatokat és azonosítja az elveszített lehetőségeket. Az információk felhasználhatók képzésre és motivációra és segítik a társaságot abban, hogy a várt szintű szolgáltatást biztosítsa. Ugyanakkor a vállalkozásoknak folyamatos kihívást jelent a fejlesztés és az új szolgáltatási célok elérése.

A vendegszemmel.hu folyamatos értékeléseket javasol (évente 2-4). A rendszeres rejtélyes vendéglátogatások biztosítják, hogy a visszajelzés együttesen reprezentatív képet adjon a szolgáltatás tényleges teljesítményéről, valamint hogy a minőségértékelés a fejlesztési és képzési folyamatok elfogadott részévé váljon.

Titokzatos hívás

Azt értékeljük, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat a cége felhívásakor. Névtelenül és be nem jelentett hívást kezdeményezünk, és kiértékeljük a munkavállalóval folytatott párbeszédet, különös tekintettel a kommunikációs készségekre és az értékesítési készségekre. A rejtélyhívások hasznos eszköz az értékesítési megkeresések konvertálásában, az eladások növelésében és az ügyfelek nyomon követésének javításában.

A rejtélyes hívások kiértékelése általában foglalást foglalja magában, de magában foglalhatja a fogadást és a portaszolgálatot is.

A rejtélyes hívások kiértékelése lehetővé teszi az ügyfelek nyomon követésének javítását és a bevételi potenciál kihasználását azáltal, hogy információkat gyűjt az alábbiakról:

  • munkavállalói kommunikációs készségek
  • termékek ismerete
  • értékesítési készségek: érdeklődés átalakítása értékesítésre, további értékesítések legbonyolítása
  • szolgáltatási teljesítmény
  • ügyfélkezelés

A vendegszemmel.hu azt ajánlja, hogy a rejtélyes hívásokat havonta vagy rendszeres időközönként folytassák, hogy reprezentatív benyomást szerezzenek az ügyfelek kezeléséről.

Titokzatos hívás

Azt értékeljük, hogy az ügyfelek hogyan érzik magukat a cége felhívásakor. Névtelenül és be nem jelentett hívást kezdeményezünk, és kiértékeljük a munkavállalóval folytatott párbeszédet, különös tekintettel a kommunikációs készségekre és az értékesítési készségekre. A rejtélyhívások hasznos eszköz az értékesítési megkeresések konvertálásában, az eladások növelésében és az ügyfelek nyomon követésének javításában.

A rejtélyes hívások kiértékelése általában foglalást foglalja magában, de magában foglalhatja a fogadást és a portaszolgálatot is.

A rejtélyes hívások kiértékelése lehetővé teszi az ügyfelek nyomon követésének javítását és a bevételi potenciál kihasználását azáltal, hogy információkat gyűjt az alábbiakról:

  • munkavállalói kommunikációs készségek
  • termékek ismerete
  • értékesítési készségek: érdeklődés átalakítása értékesítésre, további értékesítések legbonyolítása
  • szolgáltatási teljesítmény
  • ügyfélkezelés

A vendegszemmel.hu azt ajánlja, hogy a rejtélyes hívásokat havonta vagy rendszeres időközönként folytassák, hogy reprezentatív benyomást szerezzenek az ügyfelek kezeléséről.

Titokzatos web

A weboldal használhatóságának és professzionlizmusának, valamint a megkeresésekre és a foglalásokra adott válaszok értékelése online csatornákon keresztül. Az értékelés a felhasználói élményt közvetíti a társaság weboldalán az online profil áttekintésével a valós termékkel, a használhatósággal, a professzionlizmussal, a foglalási funkcionalitással és a további értékesítési és értékesítési lehetőségek kihasználásával kapcsolatban. Az értékelés része lehet online foglalások és e-mail kérelmek kezelése, valamint más online marketing és terjesztési csatornákon való láthatóság.

A szállodák, éttermek és egyéb szálláshely-szolgáltató cégek, amelyek marketing, értékesítési és/vagy terjesztési csatornaként használják az internetet, profitálnak a rendszeres rejtélyes webértékelésekből.

A vállalkozások egyre növekvő értékelést kapnak az online megjelenésükről. Ha egy webhely elavultnak, kevésbé vonzónak és felhasználóbarátnak tekinthető, a potenciális ügyfelek gyakran a versenytársat választják. A titokzatos web segít a vállalkozásoknak a minőségbiztosításban, hogy a látogatók pozitív online élményben részesüljenek, és maximalizálják a foglalási és értékesítési lehetőségeket.

A vendegszemmel.hu azt ajánlja, hogy a rejtélyes webes értékeléseket legalább negyedévente végezzék el.